середа, 16 березня 2016 р.

Попередження правопорушень серед учнів

Про організацію роботи, щодо попередження правопорушень, бездоглядності та безпритульності серед учнів .

       Правовиховну роботу у ТНВК  № 15  координує Рада профілактики правопорушень серед учнівської молоді. Рада профілактики працює згідно «Положення про Раду профілактики правопорушень», а засідання відбуваються згідно окремого плану роботи, фіксуються протоколами. 

1.     Тематика засідань ради профілактики
             
      Правовиховна  робота в закладі здійснюється відповідно до певної системи, яка вже протягом  багатьох років підтверджує свою дієвість. Так, у  цьому навчальному  році на  внутрішкільному обліку не має жодного учня. На обліку перебуває 1 дитина з   неблагополучної  сім′ї.
      Приємно відмітити і той факт, що з 2004 року немає серед учнів ТНВК таких дітей , які б перебували на обліку в органах внутрішніх справ.
         Щоб запобігти  правопорушенням серед школярів  у закладі проводяться такі заходи:
Ø      класними керівниками 1-11 класів та педагогом – організатором   систематично ведеться журнал обліку пропущених уроків учнями;
Ø      організовуються зустрічі  з працівниками правоохоронних органів;   (такі  зустрічі були проведені для учнів  5-11 класів інспектором ДПС  М.М.Ігнатченком; дільничим інспектором Довганем П.О, оперуповноваженим кримінальної міліції у справах неповнолітніх Кобарівським А.Р.
Ø      Практичним психологом Герц Н.О.та соціальним педагогом Ткачук Т.І.  налагоджена співпраця з  з працівником соціальних служб для молоді  Чирським Юрієм, Чекушкіним Євгеном,  які проводять  тематичні  заняття для учнів 7-10-их класів на різні теми: «Профілактика шкідливих звичок»;
Ø      налагоджена співпраця з ГО «Успіх», працівники якої кожного місяця проводять цікаві зустрічі з учнями та батьками на право- виховні  теми;
Ø      заступником директора з виховної роботи Стульківською М.Д. проводяться  засідання академії батьківських знань на теми :
          «Попередження насильства над дітьми»;   «Профілактика шкідливих звичок. Проблема наркоманії серед підлітків».На засіданні були присутні:  класні керівники, батьки учнів 5-11 класів. Запрошені гості: лікар – нарколог Олендер Ярослав Петрович; працівник кримінальної міліції неповнолітніх ТМВ УМВСУ, майор Ашіров Тимур Ілгарович.
2. Практичним психологом  Герц Н.О. разом з  класними керівниками 5 – 11  класів  складений план попередження правопорушень серед учнів закладу, оформлені  особові справи учнів даних категорій.
Ø      соціальним педагогом Ткачук Т.І. і психологом закладу  Герц Н.О. організовуються зустрічі з працівниками  МЦСССДМ, ГО  «Успіх» для учнів 7-10 класів.
З 17.02 по 21.02.2014 року проведений Тиждень профілактики та попередження правопорушень . Під час якого було проведено:
Ø      виховні години на тему Я і закон»;
Ø      організовано зустрічі з працівниками правоохоронних органів;
Ø      тренінгові заняття працівниками соціальних служб;
Ø      анкетування учнів «Молодь і протиправна поведінка»;
Ø      конкурс малюнків «Дитина і право».
Вчителями  правознавства  Богатюком Ю.О. і Горульком А.Я.,  щорічно проводяться Всеукраїнські  тижні права   в рамках якого:
Ø      проведений урок з правознавства «Права людини»
Ø      випущені  стіннівки на тему «Мої  права»;
Ø      інформаційні години на правову тематику;
Ø      зав бібліотеки Смій Л.П. оформлена постійно діюча  виставка  літератури на тему «Підліток і закон»;

      Ведеться моніторинг за станом правовиховної роботи

Моніторинг за станом правовиховної роботи

№ з\п
Показники
2012-2013
2013-2014
2014-2015
2015-2016
1.
Кількість учнів, які скоїли злочин
-
-
-
-
2.
Кількість учнів, які стоять на обліку в міліції
-
-

-
3.
Кількість учнів, які стоять на внутрішкільному обліку.
-
-

-

Кількість учнів, які потребують посиленої педагогічної уваги
-
-
-
8
4.
Кількість неблагополучних сімей.
1
1
2
1
5.
Кількість соціальних сиріт.
5
5
9
6

  Недоліки у правовиховній роботі можна усунути тільки тоді, коли створена  певна система роботи, а саме:
Ø      проводяться  профілактичні рейди «Урок»;
Ø      - систематичний контроль за відвідуванням учнями навчальних занять;
Ø      - виховні години та години інформації на правовиховну тематику;
Ø      - моніторинг за зайнятістю учнів в позаурочний час;
Ø      батьківські конференції;
Ø      дні відкритих дверей для батьків;
Ø      обстеження житлово-побутових умов проживання  учнів;
Ø       зустрічі за « круглим столом»  для батьків та учнів,  працівників правоохоронних органів (кримінальної міліції та інспекторів служби у справах неповнолітніх  тощо .
Охорона дитинства також займає одне з провідних місць у системі правовиховної роботи..
З метою захисту прав і гідності учнів проводяться :
*      ся аналіз соціального паспорту ТНВК , формується відповідний банк даних  дітей соціально – незахищених категорій.
*      спортивно-масові, еколого-натуралістичні та природоохоронні, науково-технічні заходи, конкурси, змагання, краєзнавчі екскурсії та туристичні поїздки.;
*      проведено ряд заходів  щодо  виявлення дітей, які залишились без догляду батьків та дітей схильних до правопорушень з подальшим залученням їх до  суспільно – корисної праці класу  та закладу;
*      ведеться постійний  контроль зайнятості учнів, які стоять на   внутрішкільному обліку, виховуються в неблагополучних сім’ях;.
*      особлива увагу приділяється  оздоровленню дітей-сиріт та дітей, які позбавлені батьківського піклування, дітей-інвалідів, дітей з багатодітних, малозабезпечених сімей.
*      значна увага приділена опрацюванно  Положенння  Конвенції  міжнародної організації праці №182 «Про  заборону та негайні дії щодо ліквідації найгірших форм праці»;
*       бесіди, інструктажі з  безпеки життєдіяльності з метою збереження життя та здоров’я учнів, профілактики травматизму та запобігання нещасних випадків.

    Важливу роль у системі правовиховної роботи  відіграє учнівський
 парламент ТНВК , зокрема:  сектор «Захисту прав і гідності учнів»
. Робота даного сектора полягає в наступному:
Ø      захист  прав і гідності учнів, повага  їх інтересів;
Ø      вивченні нормативних документів для учнів ( Світова книга прав дитини, Конвенція про права дитини, Статут учнівського самоврядування ).
Ø      контроль за дотриманням  учнями правил внутрішкільного розпорядку;
Ø      дотриманням учнями  Статуту закладу та Статуту учнівського самоврядування;
Ø      знання правил для  учнів ;
Ø      -обізнаністю зі своїми обов’язками та правами ;
Ø      моніторинг  за відвідуванням учнями навчальних занять , гуртків;
Ø      розв′язання конфліктів між учнями.
    Голова даного сектора , який є у кожному класі звітує на засіданні учнівського парламенту ІІ рази в рік про свою роботу. Голова сектора класу складає такий звіт про роботу даного сектора у своєму класі. В результаті такої системи роботи , учнівський парламент  має можливість планувати свою роботу на семестр, рік враховуючи побажання і пропозиції всіх учнів закладу.


Немає коментарів:

Дописати коментар