на 2015-2016 н.р.
1. Організаційно
– масова робота.
2. Ціннісне ставлення особистості до суспільства і
держави (національно-патріотичне
виховання).
3.
Ціннісне
ставлення особистості до суспільства держави
(громадянське виховання).
4. Ціннісне ставлення особистості до суспільства і
держави
(правове і полікультурне виховання, охорона дитинства.)
(правове і полікультурне виховання, охорона дитинства.)
5. Ціннісне ставлення до праці (профорієнтаційна робота, трудове виховання , медичне
виховання).
6.
Ціннісне
ставлення до природи (туристсько-краєзнавча
робота)
7.
Ціннісне
ставлення до природи (екологічне
виховання учнівської молоді)
8.
Ціннісне
ставлення до себе (трудове, фізичне виховання учнів та
формування здорового способу життя)
9. Ціннісне ставлення до культури і мистецтва (морально-етичне та художньо-естетичне
виховання)
10. Ціннісне ставлення до сім’ї , родини, людей
(робота з батьками)
11. Індивідуальна
робота з учнями
12. Організація методичної роботи
13. Робота з
новопризначеними класними керівниками.
14. Робота з
досвідченими класними керівниками.
15. Робота з учнівським самоврядуванням.
16.Управління виховною роботою.
Основні завдання і напрямки виховної роботи
1.Організаційно- масова робота
№ п/п
|
Зміст роботи
|
Термін
виконання |
Відповідальні
|
Залучені
|
Відмітка про виконання
|
1
|
Затвердити план виховної роботи закладу на 2015-2016 н.р.
|
до 01.09
|
Стульківська
М.Д.
|
|
|
2
|
Затвердити плани виховної роботи класних керівників
|
до 12.09
|
Стульківська
М.Д.
|
Кл.керівники
5-11 класів |
|
3
|
Погодити план роботи педагога-організатора
|
до 05.09
|
Стульківська
М.Д.
|
Педагог-організатор
|
|
4
|
Надати методичну допомогу учням класів при виборах членів учнівського
парламенту на 2015-2016н.р.
|
до 12.09
|
Педагог-організатор
|
Учні класів
|
|
5
|
Обрати органи учнівського самоврядування в класах
|
до 12.09.
|
Педагог-організатор
|
Учні класу
|
|
6
|
Організувати чергування вчителів та учнів по закладу
|
з 01.09.
|
Стульківська
М.Д.
|
Кл.керівники
8-10 класів |
|
7
|
Розробити розклад роботи гуртків, спортивних секцій.
|
до 12.09.
|
Стульківська
М.Д.
|
Кер.гуртків
|
|
8
|
Зібрати інформацію про зайнятість учнів у позаурочний час.
|
до 01.10.
|
|
Кл.керівники
1-11 кл. |
|
9
|
Сформувати загони ЮІР та ДЮП
|
до 01.10.
|
|
Учні 8-10 кл.
|
|
10
|
Сформувати банк
даних учнів соціально-незахищених категорій
|
до 26.09.
|
Стульківська
М.Д.
|
Кл.керівники
1-11 кл. |
|
11
|
Розробити та
затвердити заходи з профілактики СНІДу, тютюнопаління , алкоголізму та
наркоманії
|
до 16.09.
|
Стульківська
М.Д.
|
|
|
12
|
Розробити план роботи з дітьми соціально-незахищених
категорій
|
до 15.09.
|
Стульківська
М.Д.
|
|
|
13
|
Перевірити та узгодити плани роботи гуртків
|
до 05.09
|
Стульківська
М.Д.
|
Керівники гуртків
|
|
14
|
Забезпечити
залучення дітей, що потребують посиленої педагогічної уваги до позакласної
роботи
|
до 17.09.
|
Класні
керівники
|
|
|
2.Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави
(національно-патріотичне виховання)
№ п/п
|
Зміст роботи
|
Термін
виконання |
Відповідальні
|
Залучені
|
Відмітка про виконання
|
1
|
Вечір-зустріч з
воїнами УПА до 74 річниці Української Повстанської Армії
|
жовтень
|
Богатюк Ю.О.
|
Кл. керівники 8 класів
|
|
2
|
Виховні години:
· «Україна – єдина держава», «Люблю я свій
народ, шаную його звичаї»,
· «Державні символи України»,
· «Пам′яті небесної сотні»
|
жовтень
|
Кл. керівники
5-11 кл.
|
Учні, вч.історії
|
|
3
|
Перевірити
готовність команди ТНВК для участі у міських конкурсах «Козацькі забави» та у
молодіжній воєнізованій естафеті
|
жовтень
|
Керівник
військово-патріотичного виховання
|
Учні 7 кл,
10-11 кл.
|
|
4
|
Провести
конкурс стрілецької, повстанської пісні, патріотичного вірша
|
жовтень
|
Керівник гуртка
|
Вч. музики, укр.літ.
|
|
5
|
Організувати
екскурсії в музей репресованих, краєзнавчий музей.
|
жовтень
|
Вч. історії
|
Кл. керівники 5 класів
|
|
6
|
Провести
тематичні виховні години, уроки скорботи, пам’яті Голодомору в Україні
|
листопад
|
Кл. керівники
|
Кл. керівники 10-х класів
|
|
7
|
Активізувати
пошукову роботу серед учнівської молоді з метою написання науково-пошукових
робіт в рамках РУМУ «Моя земля, земля моїх батьків»
|
Згідно графіка ТКМЦ
|
Керівник гуртка
|
Кл. керівники 5-11 класів, вч. історії
|
|
8
|
Провести
флешмоб «з Україною в серці»
|
жовтень
|
Педагог-організатор
|
|
|
9
|
До річниці
утворення Збройних Сил України:
-
зустріч
з воїнами АТО,
- екскурсія у
військову частину.
|
листопад
|
Керівник гуртка
|
Учні 9 класів
|
|
10
|
До відзначення історичних
подій:
Революції
гідності, пам’ятних дат Другої світової війни:
Ø оформити тематичні виставки;
Ø провести зустрічі з учасниками АТО;
Ø провести тематичні уроки історії та
виховні години, конкурси плакатів та малюнків;
Ø забезпечити участь у масових заходах,
приурочених даним подіям
|
вересень
квітень- травень
протягом року
|
Смій Л.П.
Класні
керівники
|
Учні та вчителі 10-11 класів
|
|
11
|
Провести заходи
по відзначенню «Дня Соборності України»
|
січень
|
Кл. керівники
7-11 кл.
|
|
|
12
|
Заходи,
приурочені пам’яті боїв під Крутами :
Ø конкурс малюнка «Герої Крут» ,
Ø читацька конференція на тему: «Вони
любили Україну»;
Ø виховні години;
Ø - тематична виставка літератури
|
січень
|
Вч .історії
|
Кл. керівники
Зав. бібліотекою
|
|
13
|
День цивільної
оборони в ТНВК
|
квітень
|
Кер.військово-патріот.
Вих..
|
|
|
14
|
Провести
шкільні змагання ЮІР та забезпечити участь у міському зльоті
|
березень - травень
|
Педагог-організатор
|
|
|
15
|
Провести
шкільні змагання «Школа безпеки» та забезпечити участь в міських змаганнях.
|
квітень
|
Ке.гуртка
|
|
|
16
|
Забезпечити
участь в міських змаганнях з військово-спортивної естафети,
|
згідно
положень |
Вч. фізвих.
|
|
|
17
|
Провести змагання
«Сокіл» і «Джура» та забезпечити участь команди в міських змаганнях.
|
квітень
|
Ке.гуртка
|
|
|
3. Ціннісне ставлення особистості до суспільства
держави (громадянське виховання)
держави (громадянське виховання)
№ п/п
|
Зміст роботи
|
Термін
виконання |
Відповідальні
|
Залучені
|
Відмітка про виконання
|
1
|
Заходи до Дня
української писемності і мови
|
листопад
|
Вч. укр.мови
|
Учні 1-11
класів
|
|
2
|
Година
спілкування «Який ідеал сучасної молодої
людини громадянина України?»
|
листопад
|
Класні
керівники
|
|
|
3
|
«Конституція
України – основний закон нашої держави»
|
травень
|
Кл. керівники,
вч.правознавства
|
Учні 9-11
класів
|
|
4
|
«Право, обов’язок
і честь», «Козацькі сурми», «Українці за
кордоном»
|
жовтень
|
Кл.керівники,
вч.історії
|
|
|
5
|
«Жити за
законами держави», «Патріотизм – потреба України, кожного українця»,
«Торгівля
людьми – грубе порушення прав людини»
|
листопад
|
Кл.керівники,
вч.правознавства
|
|
|
6
|
Проведення
заходів за календарем народних свят
|
|
Кл.керівники
5-11 кл.
|
Учні 5-11
класів
|
|
7
|
Провести
конкурс дитячого малюнка:
«Герой-рятівник
року», «Податки очима дітей»
|
протягом. року
|
Вч. образотв.
мистецтва
|
Учні 5-7 класів
|
|
8
|
Організувати
зустріч учнів закладу з ліквідаторами аварії на ЧАЕС
|
квітень
|
Заст. директора
|
Учні 8-10
класів
|
|
9
|
Провести
виховну годину «Чорнобильські дзвони»
|
квітень
|
Кл. керівники
5-11 кл |
|
|
10
|
Провести ГКК:
«Чи знаєш ти
себе?»
«Моральні
переконання та вчинки у житті»
«Про зовнішню мову та духовну культуру»
|
лютий
|
Кл. керівники
5-11 кл.
|
Учні 5-11
класів
|
|
11
|
Провести
анкетування:
- «Як ти
ставишся до громадянських цінностей»
- «Які твої
моральні якості?»
|
березень
|
Герц Н.О.
|
Учні 8-9 класів
|
|
12
|
Провести
виховні години:
«Дружба поєднає
нас», «Який ти слухач», «Спілкування – це здорово»
|
протягом року
|
Кл. керівники
5-7 класи
|
Учні 5-6 класів
|
|
13
|
«Вчимося
розуміти і поважати інших», «Визнач свою позицію», «У світі дружби та
кохання», «Твоє майбутнє»
|
протягом року
|
Кл. керівники
9-11класи
|
Учні 10-11
класів
|
|
14
|
Провести
дискусію на тему: «Чи потрібен я Україні таким, як є сьогодні?»
|
квітень
|
Кл. керівники
10-11 класи
|
Учні 11 класів
|
|
4. Ціннісне ставлення особистості до суспільства і
держави
(правове і полікультурне виховання, охорона дитинства)
(правове і полікультурне виховання, охорона дитинства)
№ п/п
|
Зміст роботи
|
Термін
виконання |
Відповідальні
|
Залучені
|
Відмітка про виконання
|
1
|
Затвердити на
2015-2016 н.р. раду профілактики правопорушень , скласти план роботи
|
вересень
|
Голова ради
|
|
|
2
|
Розробити
заходи щодо поліпшення правового навчання та виховання учнів
|
вересень
|
Стульківська
М.Д.
|
|
|
3
|
Уточнити списки
учнів, схильних до правопорушень. Сформувати банк даних
|
до 15.10.
|
Стульківська
М.Д.
|
Класні керівники
|
|
4
|
Залучати учнів ТНВК
у гуртки та секції, які працюють у закладі та позашкільних закладах міста
|
постійно
|
Класні
керівники
|
Класні керівники
|
|
5
|
Виробнича нарада з питань організації роботи з
дітьми-сиротами та дітьми
позбавленими батьківського піклування
|
вересень
|
Стульківська
М.Д.
|
|
|
6
|
Заслуховувати
раз у 2 місяці на засіданнях ради звіти класних керівників про стан
відвідування ТНВК та дисципліну учнів.
|
протягом року
|
Голова ради
|
Класні керівники
|
|
7
|
Періодично
заслуховувати на педрадах, радах при директорові звіти про правову освіту
учнів
|
протягом року
|
Заступник
директора
|
|
|
8
|
Забезпечити
своєчасне виявлення неблагополучних сімей, їх облік та соціальний супровід.
|
постійно
|
Герц Н.О.
|
|
|
9
|
Проводити
соціально-психологічні дослідження серед учнів з метою виявлення випадків
насильства в сім’ї.
|
лютий
|
Герц Н.О.
|
|
|
10
|
Провести
бесіди:
· «Конвенція ООН «Про права дитини»;
· «Права, свободи, обов’язки громадян
України»;
· «Закон обов’язковий для всіх»;
· «Діти, злочин і кара»
|
протягом року
|
Кл.керівники
|
|
|
11
|
«Увага, діти» –
місячник профілактики дорожнього травматизму
|
вересень
|
Кл.керівники
|
Учні
1-11 класів
|
|
12
|
Провести рейди
щодо профілактики дитячої бездоглядності:
«Підліток.
Зима. Канікули»,
«Діти вулиці»,
«Вокзал».
«Діти
Тернопільщини проти насильства, бездоглядності, за духовність та сімейну
злагоду», «Літо», «Увага діти!», «Урок».
|
протягом року
|
Кл. керівники
1-11 класів,
Стульківська М.Д.
|
Голови б/к класів
|
|
13
|
Заходи на виконання обласної програми «Подолання дитячої безпритульності і бездоглядності
на 2012-2015 роки»
|
протягом року
|
Кл. керівники
|
|
|
14
|
Заходи на виконання Державної цільової програми протидії
торгівлі людьми на період до 2015 року
|
протягом року
|
Кл. керівники
|
|
|
15
|
Проводити тижні
правових знань за рекомендаціями управління юстиції
|
згідно наказу
|
Горулько А.Я.
|
|
|
16
|
Заходи щодо проведення національної кампанії «Стоп
насильству»
|
протягом року
|
Герц Н.О, класні
керівники
|
|
|
17
|
Організувати
зустріч з представниками пожежної служби, відвідання виставки у пожежній
частині
|
згідно графіка
|
Кер.військо-патріот.
вих
|
Учні 7-их
класів
|
|
18
|
Поновити банк
даних учнів з числа соціально-незахищених категорій.
|
до 12.09.
|
Стульківська
М.Д.
|
Класні
керівники
|
|
19
|
Забезпечити
участь учнів із малозабезпечених сімей у проведенні благодійних акцій
«Миколай про тебе не забув» та «Ялинка мера»
|
грудень-січень
|
Класні
керівники
|
Учні соц. захисту
|
|
20
|
Залучати учнів
із соціально-незахищених категорій до участі в екскурсіях, відпочинку під час
літніх канікул
|
протягом року
|
Класні
керівники
|
|
|
21
|
Здійснювати
контроль за діяльністю опікунів та піклувальників
|
постійно
|
Стульківська
М.Д.
|
|
|
22
|
Провести
анкетування соціально-незахищених категорій дітей «перспективи подальшого
працевлаштування»
|
березень
|
Герц Н.О..
|
|
|
23
|
Уточнити списки
дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування, яким надано статус
|
вересень
|
Стульківська
М.Д.
|
Кл. керівники
|
|
24
|
Здійснення психолого-педагогічної допомоги дітям-сиротам у
формуванні здорового способу життя та адаптації у суспільстві
|
протягом року
|
Герц Н.О.
|
|
|
25
|
Рейд-перевірка умов проживання
учнів з неблагополучних
сімей „Операція „Турбота”.
|
постійно
|
Стульківська
М.Д.
|
|
|
26
|
Заходи на виконання Загальнодержавної програми
«Національний план дій щодо реалізації Конвенції ООН про Права дитини»
|
протягом року
|
Горулько А.Я.
|
Учні 11 класів
|
|
5.Ціннісне ставлення до праці
(профорієнтаційна робота, трудове виховання , медичне виховання )
(профорієнтаційна робота, трудове виховання , медичне виховання )
№ п/п
|
Зміст роботи
|
Термін
виконання |
Відповідальні
|
Залучені
|
Відмітка про виконання
|
1.
|
Провести
анкетування учнів 9, 11 класів з метою профорієнтації
|
квітень
|
Герц Н.О.
|
Учні 9,11класів
|
|
2.
|
Організувати
зустріч учнів випускних класів з представниками центру зайнятості, вузів,
коледжів, училищ
|
березень –
травень
|
Герц Н.О.
|
Учні 9,11класів
|
|
3.
|
Провести ГКК з
учнями 9 і 11 класів на теми:
Ø «Як не помилитися у виборі професій»;
Ø «Держава
потребує професіоналів».
|
лютий
|
Кл. керівники
|
Учні 9,11класів
|
|
4.
|
Провести
зустріч з працівниками міського центру зайнятості з метою інформування
випускників із станом на ринку праці.
|
протягом року
|
Кл. керівники
|
Учні 8-11класів
|
|
5.
|
Провести цикл
бесід з трудового законодавства.
|
протягом року
|
Вч. правозн.,
кл керівники
|
|
|
6.
|
Медичне
виховання ( зустрічі з викладачами ТДМУ ім.І. Горбачевського)
|
протягом року
|
Заступники
директора
|
Учні ліцейних класів
|
|
7.
|
Тренінгові
заняття: «Я можу врятувати життя».
|
Протягом року
|
Репіленко Л.Л.
|
Учні 9-11 класів
|
|
8.
|
Зустрічі з
лікарем –гінекологом дівчат 6-7 класів
|
Згідно графіку
|
Класні
керівники
|
|
|
9.
|
Виховні години, бесіди:
- побудуй свій шлях;
- в чому гармонія праці;
- я майбутнє твоє, Україно;
- твоя майбутня
професія, яка вона.
|
протягом року
|
Кл. керівники
|
|
|
10
|
Розвивати в
учнів широкий діапазон індивідуальних і соціальних мотивів трудової
діяльності (моральних, матеріальних, пізнавальних естетичних...)
|
постійно
|
Класні
керівники
|
|
|
6. Ціннісне ставлення до природи
(туристсько-краєзнавча робота)
(туристсько-краєзнавча робота)
№ п/п
|
Зміст роботи
|
Термін
виконання |
Відповідальні
|
Залучені
|
Відмітка про виконання
|
1
|
Підготувати команду
ТНВК до міських змагань з техніки пішохідного туризму на кубок М.Ф.Дьомочко
|
вересень
|
Турорганізатор
|
Учні 9-11
класів
|
|
2
|
Підготувати
команду до міських змагань з техніки спортивного орієнтування «Золота осінь».
|
жовтень
|
Турорганізатор
|
Учні 6-10
класів
|
|
3
|
Забезпечити
участь учнів у міському етапі історико-географічної експедиції «Історія міст
і сіл України»
|
жовтень,
листопад
|
|
Гуртківці
|
|
4
|
Забезпечити
участь учнів у підсумковій конференції за напрямками експедиції «Моя земля –
земля моїх батьків»
|
згідно наказу
|
Керівники
гуртків
|
|
|
5
|
Організувати
одноденні та багатоденні походи по мальовничих місцях Тернопільської області
|
протягом року
|
Кл. керівники,
турорганізатор
|
|
|
6
|
Організувати
екскурсії по визначних історичних місцях України
|
протягом року
|
Класні
керівники 5-11 класів
|
Учні 5-11 класів
|
|
7
|
Провести
виховні години на теми: «Екологія природи-екологія душі», «Ми на варті
природи»
|
протягом року
|
Класні
керівники 5-11 класів
|
Учні 5-11
класів
|
|
8
|
Забезпечити
участь команди ТНВК у туристичному зльоті шкіл міста
|
травень
|
Турорганізатор
|
|
|
7. Ціннісне ставлення до природи
(екологічне виховання учнівської
молоді)
№ п/п
|
Зміст роботи
|
Термін
виконання |
Відповідальні
|
Залучені
|
Відмітка про виконання
|
1
|
Сприяти розвитку в учнів екологічної культури під час
проведення уроків теоретичного та практичного курсів
|
постійно
|
Класні
керівники
|
|
|
2
|
Сприяти накопиченню екологічних знань, виховувати любов до
природи, прагнення берегти, примножувати її, формувати вміння і навички
діяльності в природі.
|
постійно
|
Класні
керівники
|
|
|
3
|
Провести бесіди:
«Альтернативні джерела енергії», «Глобальні проблеми людства», «Збережемо
наше довкілля», «Екологічні наслідки Чорнобиля»
|
протягом року
|
Вчителі основ
здоров′я, біології,екології
|
Учні 8-11класів
|
|
4
|
Організувати
виставку-конкурс «Осені щедрі дари…»
|
жовтень
|
Класні керівники
1-11 кл
|
|
|
5
|
Провести
конкурс новорічних екібан «Замість ялинки- зимовий букет»
|
грудень
|
Кер.гуртків
|
|
|
6
|
Забезпечити
участь у конкурсі наукових робіт «Юний дослідник»
|
згідно графіка
|
Олійник І.В.
|
|
|
7
|
Забезпечити
участь учнів у прибиранні та впорядкуванні лісосмуги на вул. Протасевича
|
протягом року
|
Вчителі трудового
навчання
|
Учні 6-10
класів
|
|
8
|
Організувати
екологічну толоку (прибирання території закладу)
|
квітень
|
Класні
керівники
|
Учні 5-11
класів
|
|
9
|
Озеленення класних кімнат
|
квітень
|
Вч. біології,
кл. керівники |
Учні 1-11
класів
|
|
10
|
Відзначення 30
-ої річниці аварії на ЧАЕС:
тематичні
виховні години про шкідливий вплив радіації на навколишнє середовище та на
людину
|
квітень
|
Кл.керівники,
вч.біології, основ екології
|
|
|
11
|
Проведення екскурсій
екологічними маршрутами м. Тернополя
|
протягом року
|
Кл. керівники.
|
Учні 5-10
класів
|
|
12
|
День зустрічі
птахів:
- конкурс
стіннівок;
- виготовлення
та розвішування шпаківень
|
березень
|
Вч. біології
|
Учні 7-9 класів
|
|
13
|
Забезпечити
участь у міських конкурсах, семінарах, методичних об’єднаннях на екологічну
тематику
|
протягом року
|
Заступники
директора
|
Учні 10-11
класів
|
|
8. Ціннісне ставлення до себе
( фізичне виховання учнів та формування здорового способу життя)
( фізичне виховання учнів та формування здорового способу життя)
№ п/п
|
Зміст роботи
|
Термін
виконання |
Відповідальні
|
Залучені
|
Відмітка про виконання
|
1
|
Провести декаду
«Здоровий спосіб життя»
|
листопад
|
Вчителі фізвих.
|
|
|
2
|
Внести зміни у
графік закріпленої території закладу за класами для санітарного утримання,
підтримання належного порядку
|
до 12.09
|
Заст. директора
|
|
|
3
|
Організувати
чергування в класах учнів закладу з метою підтримання чистоти та порядку
|
протягом року
|
Кл. керівники
|
|
|
4
|
Організувати
літню трудову практику для учнів 5-8, 10 класів
|
червень
|
Заст. директора
|
Учні 5-10
класів
|
|
5
|
Організувати
роботу «книжкової лікарні», проводити рейди-огляди стану збереження
підручників
|
протягом року
|
Смій Л.П.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7
|
Провести
зустрічі, бесіди з учнями про дотримання правил техніки безпеки в урочний,
позаурочний та канікулярний періоди:
про шкідливість
куріння й алкоголю, вживання наркотичних речовин;
пропаганда
здорового способу життя.
|
протягом року
|
Класні
керівники 5-11 кл.
|
|
|
8
|
Провести фестиваль
з аеробіки
|
березень
|
Вчителі
фізвиховання
|
|
|
9
|
Провести
конкурс плаката, санбюлетня до дня боротьби із СНІДом
|
листопад
|
Парламент
|
|
|
10
|
Провести заходи
до Всесвітнього дня боротьби зі СНІДом
|
листопад
|
Кл. керівники,
|
|
|
11
|
Організувати
зустріч з працівниками центру «Дар життя», проведення бесід, кіно лекторіїв
|
протягом року
|
Вчителі
біології
|
|
|
12
|
Провести ГКК :
«Як володіти
своїми емоціями»
«Паління —
погана звичка людини»
|
протягом року
|
Класні
керівники
|
Учні 6-7 класів
|
|
13
|
«Наркотики –
трагедія людства» «Визнач свою позицію»
«Ризик та
безпечна поведінка»
|
|
|
Учні 8-10класів
|
|
14
|
Провести
бесіди:
«Алкоголізм та
наркоманія: поради лікаря»
«Алкоголь і
правопорушення неповнолітніх»
«Від шкідливої
звички до хвороби»
«Наркоманія,
токсикоманія та їх вплив на злочинність»
|
протягом року
|
Класні
керівники
|
Учні 6-11
класів
|
|
9.Ціннісне ставлення до культури і мистецтва
(морально-етичне та художньо-естетичне виховання)
№ п/п
|
Зміст роботи
|
Термін
виконання |
Відповідальні
|
Залучені
|
Відмітка про виконання
|
1
|
Провести Свято
першого дзвоника
|
01.09
|
Стульківська
М.Д.
|
кл.кер 1, 11
класів
|
|
2
|
Перший урок «
Україна- люблю, гордимося, віримо»
|
01.09
|
Кл.керівники
1-11 класів
|
|
|
3
|
Провести
конкурс малюнків на тему: «Безпека на автошляхах»
|
вересень
|
Вчитель образотворчого
мистецтва
|
|
|
4
|
Конкурс малюнка
на пожежну тематику
|
квітень
|
Вчитель образотворчого
мистецтва
|
Учні 5-7 класів
|
|
5
|
Провести ГКК :
«Мистецтво та
мої емоції»;
«Люблю я пісню українську».
|
протягом року
|
Класні
керівники
|
|
|
6
|
Тематичні ГКК:
«Великий
Каменяр»;
«Одяг і зовнішній
вигляд ділової людини»
|
протягом року
|
Класні
керівники
5-11
|
Учні 5-11
класів
|
|
7
|
Провести
святковий концерт присвячений Дню вчителя
|
жовтень
|
Парламент ТНВК
|
|
|
8
|
Провести І етап
конкурсу з української мови ім. Петра Яцика
|
жовтень
|
Заступники директра
вч. укр.мови |
|
|
9
|
Провести
конкурс малюнка «Мій голос я віддаю на захист природи»
|
листопад
|
Парламент ТНВК
|
|
|
10
|
Провести конкурс
малюнків та плакатів на тему «Безпека в побуті»
|
листопад
|
Парламент ТНВК
|
|
|
11
|
Провести заходи
новорічно-різдвяного циклу
|
|
Парламент ТНВК
|
|
|
12
|
Провести
конкурс декламаторів поезії Лесі Українки
|
березень
|
Парламент ТНВК
|
|
|
13
|
Концертна
програма «Зі святом дорогі жінки»
|
березень.
|
Керівники
гуртків
|
|
|
14
|
Звіт художньої
самодіяльності «Таланти твої, Україно»
|
березень
|
Тупісь Г.В.
|
|
|
15
|
Тиждень дитячої
та юнацької книги
|
березень
|
Смій Л.П.
|
Учні 5-7 класів
|
|
16
|
Взяти участь у
благодійних акціях:
«Воїнам АТО», «З рук у руки», «Серце до серця», «Квітка
добра»
|
протягом року
|
Волонтерські
загони
|
|
|
17
|
Свято
останнього дзвоника
|
травень
|
Стульківська
М.Д.
|
|
|
18
|
Випускний бал
|
травень
|
Стульківська
М.Д.
|
|
|
10. Ціннісне ставлення до сім’ї , родини, людей
(робота з батьками)
(робота з батьками)
№ п/п
|
Зміст роботи
|
Термін
виконання |
Відповідальні
|
Залучені
|
Відмітка про виконання
|
1
|
Засідання АБЗ
«Емоційні порушення у дітей», «Спілкування з дорослими»
|
вересень
|
Герц Н.О.
|
Батьки учнів
1-11 класів
|
|
2
|
ГКК:
«Особливості виховання дівчаток і хлопчиків», «Ти знаєш , що ти – людина»,
«Особливості
тривожності сучасних підлітків», «Будь гідним своїх батьків», «Жити – значить
спілкуватися». «Профілактика шкідливих звичок в молодіжному середовищі».
|
протягом року
|
Класні керівники 5-11 класів
|
Учні 5-11
класів
|
|
3
|
Організувати
психологічну консультативну службу для батьків
|
з 01.09.
|
Герц Н.О.
|
|
|
4
|
Підтримувати
зв’язок з родинами, де виховуються учні, які потребують посиленої
педагогічної уваги
|
протягом року
|
Кл. керівники
|
|
|
5
|
Підготувати звітний концерт художньої самодіяльності для
батьків
|
травень
|
Кер. гуртків
|
|
|
6
|
Проведення
засідань АБЗ, конференцій
|
за окремим
планом
|
Стульківська
М.Д.
|
|
|
7
|
Свято матері
«Берегиня роду нашого»
|
травень
|
Класні керівники
|
|
|
11. Індивідуальна робота з учнями
№ п/п
|
Зміст роботи
|
Термін
виконання |
Відповідальні
|
Залучені
|
Відмітка про виконання
|
1
|
Індивідуальна
робота з учнями, схильними до правопорушень, бродяжництва, вживання алкоголю,
тютюнопаління. З’ясування кола інтересів, захоплень, нахилів до певного типу
діяльності
|
протягом року
|
Герц Н.О.
|
|
|
2
|
Провести
діагностику інтелектуальних і особистісних рис учнів «групи ризику»
|
протягом року
|
Герц Н.О.
|
|
|
3
|
Залучити учнів
з «групи ризику» до тренінгів щодо пропаганди здорового способу життя
|
протягом року
|
Герц Н.О.
|
|
|
4
|
Провести
індивідуальні бесіди, консультування учнів 5-х класів з низьким рівнем
адаптації до навчання в середній школі. Провести тренінги для дітей з девіантною
поведінкою.
|
жовтень
|
Герц Н.О.,
|
|
|
5
|
Провести
індивідуальні бесіди, консультації для дітей з неблагополучних сімей,
неповних сімей, сімей, у яких батьки перебувають за кордоном. З’ясування кола
проблем.
|
протягом року
|
Герц Н.О.
|
|
|
6
|
Індивідуальна
діагностика обдарованих дітей
|
протягом року
|
Герц Н.О.
|
|
|
7
|
Провести консультації
з учнями старших класів з питань вибору майбутньої професії. Визначення
нахилів до певного професійного профілю
|
протягом року
|
Герц Н.О.
|
|
|
12. Організація методичної роботи
№ п/п
|
Зміст роботи
|
Термін
виконання |
Відповідальні
|
Залучені
|
Відмітка про виконання
|
1
|
Погодження
виховних планів класних керівників.
|
вересень
|
Стульківська
М.Д.
|
Класні
керівники 5-11 класів
|
|
2
|
Провести
організаційне засідання методичного об'єднання класних керівників
|
вересень
|
Стульківська
М.Д.
|
Класні
керівники 5-11 класів
|
|
3
|
Анкетування класних керівників
з метою з’ясування труднощів у роботі
з учнівським колективом.
|
жовтень
|
Ткачук Т.І.
|
|
|
4
|
Інструктивно-методичні
наради для класних керівників
|
впродовж
року |
Стульківська
М.Д.
|
Класні
керівники
|
|
5
|
Заняття школи
ППД.
|
впродовж року
|
Стульківська
М.Д.
|
|
|
6
|
Участь в
семінарах кураторів громадсько-активних шкіл міста та області
|
згідно окремого
плану
|
Стульківська
М.Д.
|
|
|
7
|
Поповнити
портфоліо класних керівники
|
|
|
|
|
13. Робота з новопризначеними класними керівниками
№ п/п
|
Зміст роботи
|
Термін
виконання |
Відповідальні
|
Залучені
|
Відмітка про виконання
|
1
|
Анкетування «Коло
методичних інтересів»
|
вересень
|
Голова м/о
кл.керівників
|
|
|
2
|
Засідання у
педагогічній вітальні:
· Методика проведення виховних годин.
· Організація дитячого колективу
· Інноваційні виховні технології в дії.
· Фізичне та духовне виховання школярів
|
протягом
року |
Голова м/о
кл.керівників
|
Класні керівник
5-11 класів
|
|
3
|
Надати
методичну допомогу у підготовці та проведенні виховних годин та заходів
|
протягом року
|
Голова м/о
кл.керівників
|
Класні керівник
5-11 класів
|
|
4
|
Надати
методичну допомогу в оформленні документів для проведення екскурсій
|
протягом року
|
Заст.директора
|
Класні керівник
5-11 класів
|
|
14. Робота з досвідченими класними керівниками
№ п/п
|
Зміст роботи
|
Термін
виконання |
Відповідальні
|
Залучені
|
Відмітка про виконання
|
1
|
Формування
банку даних передового педагогічного досвіду класних керівників
|
|
Голова м/о кл.
керівників
|
Кл. керівники
|
|
2
|
Участь голів
м/о класних керівників у засіданні міських та окружних комісій
|
|
|
Голова м/о
класних керівників
|
|
3
|
Засідання м/о
класних керівників згідно плану роботи закладу.
|
|
Голова м/о
класних керівників
|
Кл. керівники
|
|
4
|
Забезпечити
участь у міських семінарах класних керівників шкіл міста
|
Згідно плану
ТКМЦ
|
Стульківська
М.Д.
|
|
|
15.Робота з учнівським самоврядуванням
№ п/п
|
Зміст роботи
|
Термін
виконання |
Відповідальні
|
Залучені
|
Відмітка про виконання
|
|
1
|
Самоврядування в учнівському середовищі. Можливості самореалізації учнів
в управлінні, участі в молодіжних організаціях, організації культурного
простору.
|
вересень
|
Василишин Н.О.
|
Голови класів
|
|
|
2
|
Організувати вибори та роботу активу учнівського парламенту ТНВК
|
вересень
|
|
|
|
|
3
|
Вибори органів учнівського
самоврядування в класних колективах.
|
до 15 вересня
|
класні
керівники
|
Голови класів
|
|
|
4
|
Звіт лідерів класних колективів
про організацію самоврядування в класах.
|
до 8 жовтня
|
Голова класу
|
Члени парламенту
|
|
|
5
|
Засідання Ради учнівського самоврядування
|
згідно Статуту парламенту
|
члени парламенту
|
Голови класів
|
|
|
6
|
Звітні збори голів класів “Про дотримання правил
внутрішкільного розпорядку“.
|
до 12
листопада
|
учнівський парламент
|
|
|
|
7
|
Робота з активом парламенту по висвітленню в стінній
газеті підсумків конкурсів, змагань та ін.
|
постійно
|
учнівський парламент
|
Голови класів
|
|
|
8
|
Систематичне налагодження роботи учнівського парламенту. Проведення засідань
згідно плану роботи.
|
постійно
|
Василишин Н.О.
|
|
|
|
9
|
Підведення підсумків роботи парламенту протягом року.
|
в кінці кожного семестру
|
парламент
|
Голови класів
|
|
|
10
|
Випуск вітальних листівок
|
протягом року
|
учнівський парламент
|
Інформаційний сектор
|
|
16.Управління виховною
роботою
№ п/п
|
Зміст роботи
|
Термін
виконання |
Відповідальні
|
Залучені
|
Відмітка про виконання
|
1
|
Визначення, осмислення проблеми, мети управління, сутності виховання,
прогнозування результатів управлінської діяльності відповідно до поставленої
мети.
|
вересень
|
Стульківська
М.Д.
|
|
|
2
|
Діагностування виховної системи (встановлення відповідності реального
стану і потенційних можливостей її функціонування стосовно означеної проблеми
й окресленої мети).
|
постійно
|
Стульківська
М.Д., Герц Н.О
|
Класні
керівники 1-11 класів
|
|
3
|
Коригування попередньо визначеної, встановлення
максимально досяжної мети.
|
протягом року
|
Стульківська
М.Д.
|
|
|
4
|
Планування по компонентах (об’єктах) і в цілісній виховній
системі.
|
постійно
|
Стульківська
М.Д.
|
Голови м/о
|
|
5
|
Прийняття рішень щодо впровадження планів у дію.
|
протягом року
|
Адміністрація
|
|
|
6
|
Ресурсне (матеріальне, кадрове, навчально-методичне та
ін.) організаційне забезпечення функціонування виховної системи.
|
протягом року
|
Адміністрація
|
|
|
7
|
Проміжний контроль, корекція.
|
щомісяця
|
Стульківська
М.Д.
|
|
|
8
|
Підсумковий
контроль, висновки, оцінка.
|
травень
|
Адміністрація
|
|
|
9
|
Визначення перспектив розвитку виховної системи та мети
подальшого управління.
|
травень
|
Адміністрація
|
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар